Klachten­regeling

Blije klanten, daar komen wij ‘s morgens ons bed voor uit. Toch kan het altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Mocht u ergens ontevreden over zijn twijfel dan niet om contact met ons op te nemen. Dat kan door te bellen met 06 38 35 32 82 of door te mailen naar info@waterimpuls.nl. We gaan er dan alles aan doen om het probleem op te lossen.

Leidt dit niet tot een gewenste oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.